Pudding chia

Zapraszam do kolejnej „Zdrowej Środy” :). Tym razem pyszny pudding chia na śniadanie z owocami i orzechami. Bardzo prosty w przygotowaniu. Wystarczy nasiona chia zalać mlekiem i odstawić na noc do lodówki. Przez noc nasiona napęcznieją i będą miękkie, a rano będziemy się cieszyć pożywnym, zdrowym śniadaniem. Polecam…

Porcelana ze sklepu Maxwell and Williams z kolekcji
Cotton Bud by Christopher Vine.

Pudding chia

Pudding chia
Składniki na około 1-2 porcje:
1/3 szklanki nasion chia
1,5 szklanki mleka (możemy użyć sojowego, ryżowego, krowiego)
1-2 łyżki syropu z agawy lub daktylowego lub klonowego (możemy również nie słodzić)
świeże owoce
garść orzechów

1. Nasiona zalewamy mlekiem, nakrywamy i odstawiamy na całą noc do lodówki.

2. Rano pudding możemy podgrzać lub podać zimny. Do smaku można dosłodzić. Na wierzch poukładać owoce i posypać orzechami.

Smacznego :)

Pudding chia

Print Friendly, PDF & Email

10 myśli na temat „Pudding chia

  1. Ojej, dziękuję bardzo!
    A pudding bardzo chętnie wypróbuję, pomysł na „Zdrową Środę” był świetny, czekam na kolejny zdrowy przepis? :) Proponuję razowe pierogi lub jakieś placuszki!
    Pozdrawiam!

  2. Pudding puddingiem, ale zdjęciem mnie zabiłaś;)
    Piękne kolory, piękne naczynia, chciałoby się jeść i jeść i jeść. A dopiero co zjadłam:/
    Dzięki za świetne przepisy, na pewno zagoszczę u Ciebie na dłużej bo już widzę apetyczne ciasta drożdżowe.

  3. Mam problem i nie wiem co źle robię. Zalewam nasiona mlekiem, odstawiam (tak jak w przepisie), a rano jak wyciągam z lodówki mam pół kubka mleka i pół nasionkowej galaretki. Efekt jest taki, że nie nadaje się to do podania. Proszę o poradę.

Dodaj komentarz

.